1. Wchodzimy na stronę biznes.gov.pl. i wybieramy ZMIEŃ DANE W CEIDG
2. Rozpocznij ;)
3. Zaloguj się wybierając Profil Zaufany lub e-dowód.
4. Zwróć uwagę, czy w górnym prawym rogu pojawiło się Twoje imię i nazwisko i przejdź dalej
5. i dalej...
6. Zaznacz pierwszą pozycję i wpisz datę powstania zmiany. W przypadku wyboru formy opodatkowania, będzie to pierwszy dzień roku. I dalej...
7. Wybierz, co zmieniasz. Jeśli tylko formę opodatkowania, znajdziesz ją w sekcji "Podatki". Ale w taki sam sposób możesz zmieniać inne dane we wpisie. I dalej...
8. Sprawdź, czy adres zamieszkania jest prawidłowy i dalej...
9. Zaznacz, gdzie jesteś ubezpieczony. Formularz pyta o to za każdym razem, nie wiem dlaczego... I dalej...
10. Podobnie - urząd skarbowy - trzeba za każdym razem na nowo wybrać z listy. I dalej...
11. Teraz przechodzimy do sedna - wybieramy formę opodatkowania. I dalej...
12. Jeszcze oświadczenie i dalej...
13. Zbliżamy się do końca. W ramce są ważne informacje. Przeczytaj i dalej...
13.
14. Dokument jest gotowy do podpisu. Podpisujesz i UWAGA! po podpisaniu wysyłasz, korzystając z "wyślij".
15. Często zdarza się, że przedsiębiorcy podpisują wniosek i wylogowują się z programu, przekonani, że wniosek został złożony. Tymczasem ostatnim etapem jest właśnie wysłanie podpisanego wniosku. Przed wysłaniem możesz jeszcze klikając w "Podgląd" zobaczyć podpisany wniosek.
16. Po wysłaniu otrzymasz informację "Dokument został wysłany". Gotowe. Możesz się wylogować.
W ciągu kilku dni zmiany będą widoczne w zakładce "Moja firma" po zalogowaniu się na Koncie Przedsiębiorcy.
Logujemy się wchodząc na biznes.gov.pl i klikając w Konto Przedsiębiorcy po prawej stronie u góry (slajd 1).